Prijsbelofte Vacatures Nog vragen? +31 (0)478 - 69 11 63

XXL

BLACK FRIDAY DEAL ALERT!

Van vrijdag 29 november t/m maandag 2 december krijg je maar liefst 10% korting op ALLES in onze webshop!

Gebruik bij het afrekenen de code BLACKFRIDAY10, en voilà—de korting wordt direct toegepast. 

Deze actie is exclusief beschikbaar tijdens het Black Friday-weekend en is helaas vóór die tijd nog niet geldig. Reeds lopende bestellingen kunnen niet achteraf worden verrekend.

Goed om te weten:
Door onze jaarlijkse inventarisatie op 9 december kunnen leveringen mogelijk 1 à 2 dagen vertraging oplopen. Dankjewel voor je geduld!


Veel shopplezier! 🖤

BEZORGEN & AFHALEN

LEVERING
Standaard wordt uw bestelling geleverd met een oplegger van +/- 13 meter.
Is de locatie waar u woont moeilijk bereikbaar met een vrachtwagen? Geef dit dan aan bij de bestelling, zodat we hier rekening mee kunnen houden met het transport. Hiervoor wordt dan een ander soort vrachtwagen ingezet.
(Hier worden geen extra kosten voor berekend)
Wilt u graag geleverd krijgen met een kooiaap, vraag dan via onze mail info@tegelstudio.nl naar de mogelijkheden en de bijkomende kosten hiervan.

Uw bestelling wordt voor de deur geleverd. Afhankelijk van de omstandigheden in uw straat, oprit etc. zal dit op de stoep voor uw huis, net langs de stoeprand of bij u op de oprit zijn. De chauffeur zal samen met u bekijken wat de best mogelijke plek is om de levering te plaatsen.
Wij leveren nooit binnenshuis. Wanneer u in een flat woont wordt deze bestelling beneden bij de portiek afgeleverd.
Let op: de ondergrond dient verhard te zijn, wanneer dit niet het geval is graag even doorgeven in het opmerkingsveld.
Bj vragen mag u ons altijd contacten.

EILANDEN
Bij levering op één van de Waddeneilanden zal aan de hand van de afmetingen en gewicht van de zending een extra bedrag in rekening worden gebracht. Dit geldt ook voor alle andere eilanden buiten Nederland. Mocht dit voor u van toepassing zijn, neem dan contact met ons op. 

CONTROLE
U dient het geleverde product(en) direct bij levering te controleren op zichtbare gebreken en/of het geleverde overeenstemt met de orderbevestiging. Reclamaties over zichtbare gebreken en/of leveringen, die niet overeenstemmen met de orderbevestiging dient u uiterlijk binnen 48 uur na levering aan Tegelstudio te melden. Meldingen buiten deze termijn zullen niet in behandeling worden genomen.
BEZORGPROCES
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een bestelbevestiging per mail. Vervolgens ontvangt u binnen 24 uur een orderbevestiging. Bestelt u buiten kantooruren, dan ontvangt u deze de eerstvolgende werkdag. Afhankelijk van uw keuze zijn de volgende mogelijkheden van toepassing:

AFHALEN
Zodra uw bestelling klaar staat om af te halen, krijgt u hier via het opgegeven e-mailadres bericht over.

PALLETVERZENDING
Zodra uw bestelling klaar staat voor transport, nemen wij via het opgegeven e-mailadres contact met u op om een definitieve leveringsdatum vast te stellen. Dit zal dan conform afspraak ingepland worden bij onze transporteur. Vervolgens zult u een verzendbevestiging ontvangen van onze transporteur waar de afleverdatum + tijdsindicatie in vermeld staat. Wij werken met een externe transporteur, Sanders Fritom. De geleverde pallets kunt u niet retour meegeven aan de chauffeur. Deze mogen altijd retour gebracht worden in ons magazijn in Tienray.

PAKKETVERZENDING
Zodra uw bestelling klaar staat voor transport, zullen wij het pakket afgeven bij onze pakketdienst, Post NL. Via een track en trace kunt u zien wanneer het pakket aangeboden zal worden op het aangegeven afleveradres.